Суб’єкти господарювання зможуть подати документи на реєстрацію декларації відповідності вимогам протипожежної безпеки в режимі онлайн в будь-який зручний час 24 години 7 днів на тиждень.
Електронна послуга вже доступна на Урядовому Порталі. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою і підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.
Голова ДСНС України Микола Чечоткін під час презентації нового сервісу зазначив, що однією з головних новацій є те, що підприємство отримає можливість отримувати адміністративні послуги, що надаються службою, дистанційно в електронному вигляді.
Наступна адміністративна послуга, яка буде доступна в електронному вигляді найближчим часом – це отримання ліцензій на виконання робіт протипожежного призначення.
Крім введення послуги, також створений єдиний електронний реєстр, в якому будуть зберігатися дані про всі надані декларації.
Зміни до Порядку надання та реєстрації декларації з питань пожежної безпеки внесені постановою Кабміну від 14 лютого.