Використовуючи на фруктах наліпки, виробник маркує свій продукт. Так, наприклад, банани не упаковують в коробки і пакети, тому єдиний спосіб виробнику заявити про себе – маленька наліпка. Наступного разу, обираючи фрукти, покупець шукатиме ту торгову марку, яка одного разу йому сподобалася.
На деяких етикетках є також штрих-код або QR-код, де зашифрована інформація про товар, дізнатися яку ви можете, скориставшись спеціальним мобільним додатком для зчитування кодів.
Що означає цифровий код на наліпках?
Зазвичай 4 цифри на стікері говорять про те, що фрукт або овоч вирощений традиційним способом.
Якщо цифр 5, то треба дивитися, яка цифра стоїть першою.
Якщо номер починається з цифри 8, це означає, що при вирощуванні цього фрукта використовувалися технології генної інженерії – ГМО.
Якщо першою стоїть цифра 9 – фрукт або овоч вирощений за так званими органічними технологіями, максимально близькими до природних умов.
Лазерне гравірування замість наліпок
Скоро наліпки на фруктах можуть зникнути взагалі, в США і Європі їх вже поступово витісняє лазерне гравіювання, яке здійснюють за допомогою гідроксидів і оксидів заліза, які при нанесенні не потрапляють під шкіру фрукта. Кодування дозволяє продукції бути ідентифікованою протягом усієї поставки.
Поки цей спосіб використовується найчастіше на гранатах, динях, апельсинах, бананах.