8 травня 2018 року сталася трагічна подія на дорозі Майамі в Форт-Лодердейлі. Автомобіль Tesla Model S рухався по трасі, коли втратив керування і врізався в стіну. За словами очевидців, машина відразу спалахнула. Двоє 18-річних хлопців загинули в палаючому автомобілі, ще одному пощастило вибратися.
Первинна експертиза показала, що автопілот задіяний не був, оскільки електромобіль рухався, значно перевищуючи обмеження швидкісного режиму в 56 км / год. У роботі системи автоматичного управління подібні дії заборонені.
На даний момент Національна рада з безпеки на транспорті США (National Transportation Safety Board) розглядає причини аварії і пожежі електромобіля. Крім цього, у них на розгляді знаходяться ще три випадки ДТП за участю Tesla.
Американські експерти відзначають, що протягом року на дорогах США з різних причин спалахують близько 500 автомобілів з бензиновими двигунами. Проте, електрокарам приділяють пильну увагу, оскільки за ними майбутнє. До того ж, в них встановлюють високовольтні батареї, які є більш вибухонебезпечними, ніж паливо.
Ще більш десяти років тому автомобільні інженери прийшли до висновку, що електромобілі потрібно проектувати з нуля, щоб в разі аварії постаратися виключити деформацію АКБ. Звичайний автомобіль, перероблений під електро, забезпечити цього не може.