У розроблених змінах до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” пропонується передбачити влаштування технологічних розривів дорожнього огородження на розділювальній смузі через кожні 10 км з метою зручного проїзду спеціальної техніки у разі необхідності.
“Продовжуємо працювати над підвищенням безпеки і комфорту руху на трасах. Сьогодні у діючих ДБН щодо доріг загального користування передбачається встановлення дорожніх огороджень на розділювальній смузі на всій протяжності дороги. Проте необхідно передбачити проектування технологічних розривів такого огородження, які б дозволили у разі необхідності проїхати спецавтомобілям — швидкій, пожежній допомозі або снігоприбиральній техніці зручно та швидко за призначенням. Зараз у змінах до ДБН пропонується обов’язково передбачити проектування цих розривів не рідше ніж кожні 10 км. Це стосується як нового будівництва, так і реконструкції та капремонту трас”, — повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.
На його думку, влаштування таких технічних засобів також могло би сприяти швидшій ліквідації наслідків дорожньо-транспортних аварій та інших надзвичайних ситуацій на дорогах, що, у свою чергу, дозволило б забезпечити безперебійний рух транспорту на трасах.
Проект змін до ДБН розробляється ДП «ДерждорНДІ».
Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.
Джерело: офіційний сайт Мінрегіону України