29 листопада під час круглого столу у Комітеті з питань національної безпеки, оборони та розвідки відбулося обговорення питань щодо посилення державної політики у галузі авіації та підвищення ефективності державного регулювання в галузі державної авіації.
У заході взяли участь народні депутати-члени Комітету, представники Міністерства оборони, Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, ДСНС України, ДК «Укроборонпром», представники виробників авіаційної техніки.
Голова підкомітету з питань оборонної промисловості та технічної модернізації Ігор Копитін, відкриваючи засідання, зазначив, що проведення круглого столу викликано тим, що члени Комітету звернули увагу на окремі недоліки та відставання у адаптації законодавства України до законодавства ЄС в авіаційній сфері, а саме у сфері підготовки льотного складу.
З поточною ситуацією щодо підготовки льотного складу в авіації МВС і з планами подальшого розвитку учасників круглого столу ознайомив начальник управління координації діяльності авіації МВС Олександр Кашуба. Також він розповів про вертольоти французької фірми “Airbus Helicopters”, які мають стати основою авіаційної системи безпеки та цивільного захисту.
Велику зацікавленість у присутніх викликав виступ заступника міністра внутрішніх справ України Антона Геращенка.
«Міністерством внутрішніх справ сплановано створення єдиного державного сервісного центру для технічного обслуговування та ремонту авіаційної техніки, яка відповідно до нового контракту буде надана Міністерству внутрішніх справ для наших авіаційних підрозділів. Створення цього державного сервісного центру ми плануємо провести на базі Державної служби з надзвичайних ситуацій у місті Ніжині. На сьогоднішній день французькими колегами вже надана значна кількість матеріально-технічних засобів, обладнання і іншого майна для підтримання авіатехніки в належному технічному стані», – повідомив Антон Геращенко.
Заступник міністра підкреслив, що Міністерством внутрішніх справ значна увага приділяється проведенню навчань спеціалістів льотного та льотно-технічного складу для подальшої експлуатації зазначеної авіаційної техніки.
«На сьогодні велика проблема для МВС та Міноборони – дефіцит кадрів авіаційного персоналу. Тому було прийняте рішення взяти навчальний заклад Кременчуцький льотний коледж в розпорядження МВС і на його базі, на базі Харківського національного університету внутрішніх справ створити єдиний авіаційний підрозділ, який буде готувати авіаційний персонал для наших авіаційних підрозділів, які будуть в подальшому нести службу і виконувати завдання, які покладені на ці підрозділи», – додав Антон Геращенко.
Він зазначив, що для того, щоб мати можливість готувати авіаційний персонал, потрібне врегулювання нормативної бази. «Дякуючи нашій співпраці з Міноборони і Державною авіаційною службою України, я думаю, що ми вийдемо на нормальний позитивний результат і ця єдина система авіаційної безпеки в найближчий час буде активно працювати».