В квітні-липні «Нова Пошта» провела пілот зі збору упаковки в 10 відділеннях Києва. Клієнти мали змогу залишити коробки та пакувальні матеріали в спеціальних боксах для збору вторсировини. У кожному відділенні було встановлено по три бокси. В одному збирався папір, картон і паперовий ущільнювач. У другому — прозорі стрейч- та пупирчасті плівки, в третьому — пакети та кольорова стрейч-плівка. У відділеннях, де пілот не проводився, вторсировина, як і раніше, збирається співробітниками і передається на подальшу переробку, – зазначають у компанії.
«Ми збільшили об’єми зібраної макулатури та поліетілену на 153%. За три з половиною місяці у рамках пілотного проекту було зібрано 4561 кг вторсировини у 10 відділеннях. Близько 80% усієї зібраної вторсировини — це папір, гофрокартон та паперовий ущільнювач, а 20% — стрейч, пупирчаста плівка та пакети», — говорить Олександр Бульба, директор «Нова Пошта».
Компанія вирішила масштабувати проект. На першому етапі збір вторсировини буде запущений у всіх поштових та вантажних відділеннях Києва, Харкова, Дніпра, Одеси, Львова та Полтави. В 2020 році компанія вивчить досвід масштабування на мільйонники та розгляне можливість подальшого масштабування на решту відділень компанії.
При масштабуванні проекту у компанії вирішили залишити 2 бокси: один для макулатури та гофрокартону, і один для всього поліетилену, без розподілу на кольоровий та прозорий. Більш глибоке сортування поліетілену будуть здійснювати підрядники, які забирають вторинну сировину. Це зроблено для спрощення процесу сортування клієнтами “Нової пошти”.
За інформацією компанії “Нова пошта”