За перший тиждень роботи гарячої лінії «15-00» для осіб, які постраждали від домашнього насильства, зафіксовано звернення від 136 киян. Два дзвінки надійшли від осіб, які були налаштовані на скоєння суїциду. Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда на своїй сторінці у Facebook.
«Ми тільки почали цю роботу, але вже бачимо, що вона потрібна. Щодня наші кризові психологи приймали до 20-ти дзвінків. Як показала робота в тестовому режимі, для попередження домашнього насильства дуже важлива робота кризових психологів. Навіть найкращі тренінги не можуть передбачити всі ситуації у родинах. Кілька днів тому одна з наших психологів 45 хвилин заспокоювала чоловіка, що вирішив піти з життя. Наш колл-центр є першою допомогою для людей, які постраждали від насильства в родині, і дуже важливо, щоб психологічна підтримка від операторів була на високому рівні», – зазначила Марина Хонда.
Гаряча лінія «15-00» у тестовому режимі працює з 1-го грудня. Вона є одним із складових єдиної системи реагування та допомоги у випадках вчинення домашнього насильства та насильства за ознакою статі. Ця система формується спільними діями Київської міської державної адміністрації та Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні.
Джерело: офіційний портал Києва